אבן נייר ווידיאו ארט #2 – אירוע ניו מדיה לכל המשפחה

"אבן, נייר ווידיאו ארט #2" – אירוע אמנות-מדיה לכל המשפחה בנושא ספרות ילדים במרכז לאמנות עכשווית

יום שבת, 9 בנובמבר 2013, בין השעות 10:00- 15:00

המרכז לאמנות עכשווית שמח להזמין אתכם לחגיגת אמנות חד-פעמית, המיועדת לכל בני המשפחה. מדובר באירוע שני בסדרת אירועי האמנות הייחודים שמתקיימים במרכז, כאשר הפעם שלוש הקומות של המרכז יהפכו למגרש משחקים של אמנות עכשווית, וידאו ארט וספרות ילדים.

בגלריה שבקומת הקרקע ובגלריה שבקומת הביניים תתקיים סדנא ייחודית בה נעסוק ביצירת ספרים ניסיוניים שייווצרו באופן קבוצתי. הילדים המשתתפים בסדנא יכתבו יחד סיפור משותף ויאיירו איורים, אשר יתלכדו יחד לכדי ספר שיצולם ויוקרן באופן דיגיטלי. הסדנא מיועדת לילדים מכיתה א' ומעלה. משך כל סדנא: שעה וחצי (במהלך כל היום).

בגלריה הקטנה שבקומת הקרקע תתארח חנות הספרים מגדלור, עם ספרי ילדים איכותיים, פינת קריאה וציור לקטנטנים, ובמהלך היום יתקיימו מספר מפגשים עם סופרים שיקראו לילדים ולמשפחה מספריהם. (יקריאו איריס ארגמן, כנרת גילדר ומאירה פירון)
בקומה השנייה, באודיטוריום של המרכז, יתקיים "CC סינמה" – במהלך כל היום יפעל קולנוע אשר יקרין ברצף קלאסיקות של קולנוע ועבודות וידיאו של אמנים ישראליים ובינ"ל, כולם מתקשרים לספרות ילדים ומיועדים לכל המשפחה.

הפעילויות יאפשרו לילדים, להורים וגם לסבתא ולסבא, לחוות הפנינג מהנה ואיכותי של אמנות רב-תחומית.

פינת קריאה:

10:30 כנרת גילדר / בארץ אחרת, גילאים: 4 ומעלה
11:30 איריס ארגמן / רוזלינדה, גילאים: 5 ומעלה
12:30 מאירה פירון / בנים, בנות וסודות כמוסים, גילאים: 7 ומעלה

את האירוע יוזמות האמניות הצעירות טלי קרן ועדן בנט (בוגרות בצלאל) מתוך אמונה שפעילויות ילדים צריכות לדבר בגובה העיניים ולאפשר לילד לקחת חלק באמצעות מחשבה, סקרנות ומחקר פעיל. שתי האמניות בוחרות נושאים מעולם האמנות שמעסיקים אותן והופכות אותם לנגישים לכל הגילאים מבלי להתפשר על איכות הפעילות.

הכניסה חופשית, יש להירשם לסדנת הספרים מראש (כיתות א' ומעלה), נא לרשום את כמות הילדים המשתתפים בלבד. הכניסה לשאר הפעילויות על בסיס מקום פנוי, והן מתאימות לכל הגילאים

Sell Tickets through Eventbrite
האירוע מתקיים בתמיכת:

Rich

BFAMI Logo